NUFFNANG

Isnin, 7 Mac 2011

suarez tebaik..

salam semua..pg nie aku nak cite psal liverpool..hahahaaa..about last night game..liv vs mu..aku dh agak dh..liv mnag 3-1 punyer..btol plak an..game start 9.30pm..aku ngan kaki bola yg len dh terpacak kat kdy mamak kol 9..aku oder nc lemak..dekat sejam bru dpat..ngok tol..2 aku xkisah..psal game nie..aku mmg xcited giler tgok liv men..starting dyorg slow sket..mu byak attack.tp xpe..suarez mmg power giler..1st gol dy la yg assit..kuyt tolak masuk jer..pd 34'..bpak lawa dy gelecek..depend mu mmg kne ayam r...3 4 org gak r yg lepas..van der sar kne ole je..lawak tol.tp serius..mmg cntik giler dy men..kalau dri awl season g dy dh men kat liv..aku sure liv pst power..


kuyt yg score..

nie la aku..suarez..
1-0..mu mmg ptut klah..5minutes later..huh..1 gol lg..suarez gak yg punca..dy croos nak bg meirles kot..nani punelah bongok ley tanduk bg kuyt..kuyt dgn senyuman tanduk jela..gol lagi..2-0 dh..mmbr aku mu tw..muke monyok giler..hahhaa..ok..aku lyan lg..nak d katakan mu nie mmg ayam..mnit 65..hmm.suarez lg..dy amek free kick..bpak kncag dy rembat..v.d.sar dh rabun..mmg lawak dy tangkag bola 2..kuyt pun shoot jela..3-0 sudah..hahahaa..

3rd gol from kuyt..

mnut 91..liv bg can je kat ferguson bwak sbijik gol..ele gol biase je..cm dak skola punyer..

ekau dh tuo la jang..dok uma jo..
aku mmg bnc mu..hahaaaa..mu ayam..

2 tyco nie..jgn men2.
mu crik gduh..dh klah blik jela..
nani mngis..cm bru men..
nnt korg akn dgr..mulut longkang ferguson..heboh la dy kritik ref nnt..contoh ayt dy.."sepatutnye carragher d layangkan kad merah.mmg jelas dy cuba mencederakan nani..ref telah buat kesilapan besar...kesilapan ref mengubah keptusan perlawanan"...cntoh ayt dy..tp dy lupe..besela dh tua..nyanyok sket.. time rooney siku player len..dy komen pe ko tau.."ele biasa r..dlam bola sepak perlanggaran adalah perkara biase"..haram tol..
ok..you'll never walk alone..hahaaaaa

1 ulasan:

IKLAN NUFFNANG

HB